čtvrtek 21. ledna 2016

KOSMETICKÉ OBJEVY ROKU 2015

Ahoj všem!
Dneska si dáme trochu opožděný ryze kosmetický článek, a to mé kosmetické objevy roku 2015. Musim říct, že v minulém roce jsem trochu přehodnotila svůj přístup ke kosmetice, hodně jsem omezila její nákupy, místo toho abych si koupila 5 rtěnek z drogerie, raději si našetřím a koupim si jednu vysněnou, ze které budu mít opravdu radost. Tím nechci říct, že rtěnky z drogerky jsou špatný, to rozhodně ne. Jen si prostě každý nákup pořádně rozmyslím a šetřím si na kvalitnější věci.
YVES ROCHER DVOUFÁZOVÝ ODLIČOVAČ - hledání toho pravého a nejlepšího očního odličovače, to je běh na dlouhou trať. Z těch všech co jsem vyzkoušela byl zatím nejlepší ten od Mixy. Z první příčky ho ale sesadil tento odličovač od YR. Je naprosto boží! Odlíčí opravdu všechno a to snadno a rychle a hlavně bez umaštěných a slzících očí. Sice je trochu dražší než odličovače z drogerie (běžná cena je 199 kč), často se dá ale sehnat v akci, momentálně je třeba za 139 kč.
ŘASENKA TOO FACED BETTER THAN SEX - našla jsem tu nejlepší řasenku na světě. Bohužel pro mě není zrovna nejlevnější, ale to jí dokážu odpustit. Pamatujte, že řasy jsou dost individuální "věc", každá je máme jiné a tak máme i na řasenku úplně jiné nároky. Stejně si ale myslím, že tuhle řasenku byste fakt měly vyzkoušet. Já jsem nikdy neměla tal natočený a prodloužený řasy jako právě s Better Than Sex. Občas na ní čtu negativní ohlasy hlavně kvůli tomu, že prý rychle vysychá, já s tím ale vůbec problém nemám takže fakt těžko říct. Seženete jí v Sephoře za 690 kč.
KOREKTOR CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE - a mám tu i jeden poklad z drogerie. Je jím tento - řekla bych už docela profláklý korektor. Já miluju i jeho tuhou verzi, která je skvělá hlavně na červená místečka kolem nosu a na pupínky. Tato tekutá verze je zase dobrá na kruhy pod očima. Moc vám tento korektor doporučuju, prý je srovnatelný s korektorem Naked Skin od UD, což bohužel (zatím :D) nemůžu potvrdit. Seženete v drogeriích Rossmann za cca 120 kč. 
ŠAMPON S MOŘSKOU SOLÍ BIG Z LUSHE - jakmile tento šampon zkusíte, už nebudete chtít jinej. Hlavně pokud potřebujete vlasům dodat objem protože v dodání objemu je nepřekonatelnej. Už jsem to tu jednou psala ale když si s ním umeju vlasy tak je ani nedám za ucho jaký maj objem :D Jediné dva mínusy jsou jeho cena, což je velké mínus, protože 600 za šampon je už vážně extrém, alespoň pro mě teda jo. A pak také přeci jenom sůl, kterou šampon obsahuje, trochu vysušuje vlasy, což já zachraňuju hutným kondicionérem nebo maskou. 
KRÉM NA RUCE HANDY GURUGU Z LUSHE - a mám tu na závěr ještě jeden Lush. Bohužel trpím nejen v zimě na velmi ale opravdu velmi suché ruce. Mám i hodně suchou a popraskanou kůžičku kolem nehtů a tak potřebuju fakt pořádně hutnej krém. A tím nejlepším objeveným krémem je právě Handy Gurugu. Dokonce mu i odpustím tu bylinkovou vůni, kterou sice nemusím ale za ty skvělé účinky mi to opravdu stojí. Pokud máte stejné problémy jako já, určitě ho vyzkoušejte. Stojí 315 kč.

Jaký poklad jste v roce 2015 objevily vy?

4 komentáře:

  1. Dlouho hledám nějaký šampon, který by mým vlasům opravdu dodal objem. Na ten Big čtu samou chválu, ale dát za šampon 600 je pro mě jako studentku nepředstavitelné. Ale až v létě začnu pracovat, tak bych ho ráda zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek, moc se ti povedly nafotit fotky! :) Jinak ten odličovák Yves Rocher mám taky, ale moc s ním spokojená nejsem. Řasenku better than sex bych chtěla vyzkoušet, zatím si na ni šetřím, protože jsem dala přednost They're Real. Zajímavé, že i na řasenku od Benefitu jsem četla, že rychle vysychá, ale nepřijde mi to.

    Beauty Products | SALOOS

    OdpovědětVymazat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)