úterý 26. ledna 2016

KOSMETICKÝ NEW IN

Zdravím!
Nastal čas vám ukázat co všechno přibylo do mé kosmetické sbírky. Z fotek bude asi jasné, že jsem dost propadla Lushi, z čehož mají radost moje vlasy, pleť...bohužel o dost menší radost má moje peněženka :( Proč jsem se nemohla zamilovat třeba do Essence, si vždycky musím vybrat něco takhle drahýho. Každopádně stejně jako každý rok, jsem číhala na povánoční slevy a povedlo se mi ulovit pár super věcí. Všechno jsem ale nevyfotila, než jsem se k článku dostala tak asi 2 nebo 3 bomby do koupele vypotřebovala. Pak taky nějaká mýdla a scruby, které už ale používám a oblemcaný mýdlo vám přeci ukazovat nebudu :D dál jsem si koupila i pár věcí z dekorativky, došel mi korektor a pudr, tak jsem musela doplnit zásoby :)
Od té doby co mám vanu jsem závislá na bombách a pěnách do koupele. Na bombách si užívám ty efekty a na pěnách zase miluju to, že stačí kousek a máte fakt plnou vanu bohaté pěny. Né jako pěny z drogerky, kdy vylejete půlku flaštičky a nic - Lush je holt jinej kalibr. Na fotce vidíte bombu So white a pěnu, která se myslím jmenuje Magic Wand (není už na stránkách, takže to nevím stoprocentně), což je naprosto boží věc, mávat hůlkou ve vaně mě fakt baví, připadám si jako víla :D
Další bomby, tentokrát Yog Nog a Star Dust.
Když už byly ty slevy, rozhodla jsem se vyzkoušet zase pár nových věcí. Přihodila jsem do košíku krém na vlasy, který je má načechrat, dodat objem a strukturu. Z tohoto produktu zatím moc nadšená nejsem, nic za co bych potřebovala utrácet. O dost víc mě zaujal peeling na ruce Salted Coconut, který je naprosto boží! Jak už jsem tady několikrát psala, trápí mě hodně suché ruce a tento peeling mi pomáhá odstraňovat suchou kůži a ruce jsou po něm krásně hladké.
Mého miláčka Snow Fairy jsem musela mít samozřejmě taky. K tomuto sprchovému gelu mám strašně zvláštní vztah. Kupuju si ho už asi 2 roky a stále nevím jestli mi vlastně voní nebo ne. Cítím z něj Mucosolvan (sirup na kašel, všichni víme) a strašně mi tak připomíná dětství. Každopádně je to srdcovka a k tomu mému zimnímu období už prostě patří. Dále jsem koupila American Cream, což je vyhlášený kondicionér na vlasy, podle juchajících recenzí ten nejlepší jaký Lush nabízí. Zatím jsem ho použila asi třikrát ale moc nejuchám tedy :( 
Máte někdo zkušenost s tímto pudrem? Měli na něj slevu, tak jsem si řekla, že ho zkusím. Tak uvidíme.
Na makeupy mě moc neužije, nerada si pleť něčím zatěžuji, přijde mi, že nemám tak špatnou pleť abych se musela maskovat makeupem :D Kupuju si teda většinou lehčí makeupy, ale stejně je používám jen tak třikrát do týdne. Na zkoušku jsem vzala All Matt od Catrice, který se zdá zatím fajn. Bez rtěnky z drogerie prostě neodcházím a tak jsem si vybrala rtěnku od Maybelline z nové nude kolekce (kupovala jsem v Německu, v Čechách myslím ještě není). Každopádně z téhle rtěnky jsem nadšená. Má úžasnou barvu, kterou vám ukážu v nějakém z příštích článků. Je to odstín č. 207 Pink Fling, taková zastřená růžová, ideální na běžní denní nošení.
A poslední dva úlovky jsou houbičkový korektor od Maybelline, který si přeju vyzkoušet už pěkně dlouho. Zatím jsem z něj nadšená, zakreje fakt všechno. No a šedivý lak byl dárek k rtěnce. Takový dárky se mi moc líbí :D

2 komentáře:

  1. Já jsem TAK ráda, že nemáme vanu... když si představím, jak já bych pak utrácela :D Ten make-up se mi líbí, jak spotřebuju svých osm otevřených, tak po něm kouknu :))


    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  2. Korektor od Maybelline jsem zrovna včera spotřebovala a bude mi chybět. Nechápu, že u nás ještě stále není k dostání. A moc se mi líbila věta - bez rtěnky neodcházím, to mě pobavilo :D

    OdpovědětVymazat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)