středa 13. ledna 2016

WISHLIST DO ROKU 2016

Vítám vás u dalšího článku!
Dneska vám ukážu materiální věci, které bych si ráda v letošním roce pořídila. Vím, že nejsem úplně z levnýho kraje a taky určitě nepočítám, že na konci roku budu majitelka všech těchto věcí, ale líbilo by se mi to moc, to zas jo :D Takže kdyby se mi povedla alespoň půlka, byla bych moc ráda.
1. Olympus Pen E-PL 7 - můj vysněný foťák. Zrcadlovka je sice fajn věc ale já s ní prostě moc neumím zacházet a taky je na denní nošení šíleně těžká. Vlastně na jakékoliv nošení je šíleně těžká :D Takže jí podědí přítel a já budu mít svýho Olympuse, tak. :D
2. Happy Plugs - tuhle položku si možná pamatujete z vánočního wihlistu. Ježíšek ale asi pozapomněl takže je to zase na mě :D Každopádně sluchátka už fakt potřebuju, takže si je snad pořídím brzo.
3. Fujifilm Instax mini - kdo dneska nemá tenhle polaroid jako by nebyl. Já po něm toužím a uvažuju asi 2 roky a furt si nejsem jistá jestli jo nebo ne. Strašně si mi ten nápad líbí ale ty náplně jsou drahý a nějak nevim jestli bych tenhle foťák reálně využila.
4. nová peněženka - peněženky měním tak jednou za dva až tři roky a teď právě nastává čas kdy bych chtěla tu starou uklidit a vytáhnout nějakou novou, pěknou a nerozdrbanou. Tahle modrá od Vans je úžasná, láska na první pohled.
5. Rebecca Minkoff mini MAC - po téhle kabelce pokukuju už taky šílenou dobu. Jenže je docela drahá a já furt nevim. Spíš do ní ale asi půjdu, pokud po něčem toužím už tak dlouho a ještě mě to neomrzelo, bylo mi to prostě souzený ;)
6. hodinky - nemám žádný hodinky a letos si je fakt chci koupit nebo dostat k narozkám, chichi :D Určitě bych chtěla nějaký v rose gold barvě, značku nevim, ale asi zvítězí Michael Kors, hodinky má prostě nejhezčí.
7. Notebook - můj starý notebook už moc dlouho "žít" nebude, každým dnem je počítačovýmu nebi blíž a blíž :D Takže náhradu potřebuju jako sůl. Uvažuju o Macbooku ale takových peněz za blbej počítač? Uvidíme.
8. PS4 - na obrázku vidíte jen ten nejroztomilejší ovladač ale s přítelem si chceme v nejbližší době koupit celýho Playstationa 4. Už se ho nemůžu dočkat! Kdo taky tak rád hraje jako já? :D

6 komentářů:

  1. Tak takový wishlist bych si nechala líbit :) Olympus je také můj vysněný, ale tolik peněz za něj stejně nedám a zlobila bych se na kohokoliv, kdo by je za mě dal :-/ Instax mám už skoro rok a jsem s ním moc spokojená! :) sem tam se nějaká fotka nepovede, což za ty peníze rozhodně nepotěší, ale pokud máš focení a fotky stejně ráda jako já, nebudeš investice litovat :) Happy Plugs by se mi líbily také, ty co dávají k iPhonu jsou dost mimozemské :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do toho Instaxe taky asi nakonec půjdu, přeci jenom to není taková investice a když už na něj myslím takovou dobu :D

      Vymazat
  2. fotak maly kompaktni bych letos taky potrebovala:) super wishlist;)

    PS: Zvu te do me giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám zrcadlovku a jsem moc, moc spokojená :3! Jako foťák do kabelky či na různé události kam se mi nechce tahat používám mobil.
    Polaroid jsem také chtěla, ale ty náplně jsou šíleně drahé a asi mi to za to nestojí, aby člověk pak litoval každého pokaženého snímku, nebo nad každým moc přemýšlel :/...
    Výběr peněženky chválím, vans je moje hodně oblíbená značka! :)
    Hry hraju, ale ne na playstationu, ale na PC. Mám ráda Assassins, Dragon Age, zaklínače a tak :)...
    Do Macu bych nešla, máme je ve škole a úplně mi to stačí, za ty prachy se dá najít mnohem lepší výkon. Zkus kouknout třeba na asusí zenbooky, jestli netrváš na Macu je to fajn alternativa.


    Mám nový blog a každá podpora ve formě komentáře či odběru přes GFC potěší! :) fancy-ss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za dlouhý komentář a taky za typ na noťas, mrknu na něj ;)

      Vymazat
  4. Olympus Pen by se mi take hodil :)

    xxx

    Cury in the City
    Instagram
    FB Page

    OdpovědětVymazat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)