úterý 15. prosince 2015

TIPY NA DÁRKY NA POSLEDNÍ CHVÍLI!

Přeji všem krásné úterý!
Dnes mám pro vás nejspíš asi úplně poslední článek před Vánoci, bohužel jsem letos vánočních článků moc nestihla (vlastně skoro žádné)...jsem teď zaneprázdněná jako ještě nikdy, vy všichni co chodíte do školy, važte si toho, protože až budete chodit do práce, nebudete mít čas vůbec na nic :D Snad stihnu mezi svátkama vyfotit nějaký outfit, ale nebudu radši nic slibovat, znáte to :D Dnešní článek bude poslední dávka inspirace na dárky pro všechny opozdilce, kteří ještě nemají vše koupené. Mě ještě pár dárečků chybí, přiznávám se. O víkendu snad ale vše dokoupím, letos fakt nestíhám. 

1. Společenské hry - u nás doma naprostá klasika. Myslím, že tímhle uděláte radost snad každému. Já osobně strašně ráda hraju hry a proto by mě tento dárek určitě potěšil. Doporučuju třeba Monopoly, ty máme u nás doma moc rádi ;)
2. Hrníček - nějaký originální hrníček je podle mě taky takový neutrální dárek, kterým se nedá nic zkazit. Čaj nebo kávu snad pijeme všichni, no ne?
3. Povlečení - tohle je dárek vhodný třeba pro maminku nebo pro ségru. U nás je povlečení takový dárek, který vždy potěší, protože si celá rodina potrpíme na krásné a kvalitní povlečení.
4. Lahvinka něčeho dobrého - tohle je už taková nouzovka protože já osobně nerada někoho podporuju v alkoholismu (to berte s rezervou samozřejmě :D), ale pokud třeba váš tatínek miluje dobrou whisky jako ten můj, s tímhle dárkem nesáhnete vedle.
5. Diář - u tohohle dárku si radši předem ověřte jestli daná osoba už nemá diář koupený, když se sejdou dva tak je to na prd. Mě by ale třeba diář udělal velkou radost, zatím nemám žádný. 
6. DVD - víte, že vaše kamarádka miluje třeba nějaký animák? Originál dvd nebo blue-ray jí určitě udělá radost. Mě by teda zaručeně potěšilo.
7. Dárková karta do obchodu - nouzovka všech nouzovak, ale podle mě to není vůbec špatný dárek. Pokud chcete věnovat oblečení a nejste si jisti velikostí nebo vkusem, je dárková karta to nejlepší řešení. Furt lepší než peníze - nejhorší dárek ever. 
8. Pralinky, kvalitní čokoláda - jídlem se zavděčíte vždycky, a čokoládou obzvlášť. Doporučuju nějaké kvalitní belgické nebo švýcarské pralinky, neexistuje nic lepšího.
9. Maska na vlasy - všechny chceme mít kvalitní a krásné vlasy, ne? Takže myslím, že nějakou lepší maskou na vlasy uděláte radost každé osobě ženského pohlaví. Já je ráda věnuji sestře, ta si na vlasy hodně potrpí :)
10. Stírací los - a ještě tu pro vás mám úplně poslední tip, už bez obrázku. Letos jsem se rozhodla, že rodičům nadělím i stírací los, třeba se poštěstí a budou z nich milionáři :D. Sazka letos vydala speciální vánoční losy, jeden za cenu 500 kč, což je teda pořádná darda. Máte tam ale 99,9 % šanci na výhru (četla jsem, že losů bylo vyrobeno 750 000 a jen 7 jich je nevýherních ), takže to risknu ;) 

Máte už nakoupené dárky nebo patříte mezi ty, co všechno kupují až na poslední chvílí? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)