úterý 1. prosince 2015

CHRISTMAS PLANNER

Zdravím,
dneska tu mám něco pro všechny milovníky papírnictví, zapisování, deníčků, zápisníčků a zároveň pro všechny milovníky Vánoc, které nám už klepou na dveře! Jestli tyhle dvě "podmínky" splňujete, tak čtěte dál, a podívejte, co hezkého jsem si na letošní a vlastně i na všechny další Vánoce pořídila!
Jde o vánoční plánovač od značky Busy B! Koupila jsem ho na bonami.cz, ale mají ho bohužel vyprodaný, přímý odkaz na něj je ZDE :( Každopádně kdyby se vám zalíbil, sledujte stránky, poměrně často naskladňují zboží, tak se tam třeba objeví. 
V plánovači, hned na druhé straně tvrdých desek najdete blok pro poznámky, na který si třeba můžete napsat seznam věcí/dárků, pak stačí jen odtrhnout lístek a naklusat do obchodu :)
Skvělé na tomto vánočním plánovači je hlavně to, že není jen na jeden rok, má 5 kolonek na roky, takže myslím, že se tahle investice opravdu vyplatí. Není to nic, co byste v lednu vzaly a vyhodily. Takhle se vždy budete moci podívat jaké dárky jste darovaly/dostaly loni, předloni, předpředloni....To je na tom to nejlepší. 
Nechybí ani prostor pro poznámky a také kapsičky na různé papírky, účtenky, prostě na cokoli vás napadne.
Několik stránek je věnováno nápadům na dárky. Můžete si tak zapsat jakýkoliv dárek vás napadne a pak postupně nakupovat. Zároveň budete mít i přehled kolik už jste za dárky utratily. To já konkrétně hodně oceňuju, protože se mi často stává, že nakupuju a nakupuju a pak jenom koukám, kolik jsem to za ty dárky utratila :D
Moje nejoblíbenější část plánovače je ta, která se týká jídla a receptů. Zde si můžete naplánovat jak štědrovečerní menu, tak i třeba i cukroví. Nechybí ani stránky pro zapsání receptu, takže se vám už nestane, že byste nemohli najít recept na ty výborné perníčky které jste loni pekly!
Super je i tahle průhledná kapsička. Do té si já hodlám dávat výstřižky receptů z časopisů ;)

Co na tento vánoční plánovač říkáte? Líbil by se vám nebo vás tohle zapisování moc nebere? Ještě dodám, že cena plánovače byla 499 kč.

3 komentáře:

  1. Ježiš ten je úžasnej!!! Ten musím mít!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle jsem si měla pořídit! :D Vždy mě napadne nějaký dárek, následně to zapomenu, protože si to nikam nenapíšu, nakupuji a nakupuji dárky, které ukládám do šuplíku než přijde čas na jejich balení a pak zjistím, že toho mám fakt milion, i když jsem si řekla, že letos už budu fakt střídmější než vloni... Každý rok to samé! :D

    OdpovědětVymazat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)