pondělí 23. listopadu 2015

MILÝ JEŽÍŠKU...

Píšete ještě dopis Ježíškovi? Já se musim přiznat, že už né, takovej ten klasickej papírovej dopis jsem napsala naposledy asi před 5 lety. Od tý doby co mám blog, "Ježíška" nasměruju vždy na koláž na blogu :D Ani letos tomu nebude jinak. Dalo mi ale docela práci vlastně vymyslet co by mi tak udělalo radost, protože na většinu věcí po kterých toužím si sama našetřím. Nebo naopak by se mi pak líbily věci, které jsou zase pro Ježíška moc drahý, třeba novej notebook nebo vysněnej Olympus Pen. Takže, milý Ježíšku, letos si přeju...
1. Paletka UD Gwen Stefani - tak dlouho jsem uvažovala na Naked Smokey, až jsem se zamilovala do úplně jiné paletky :D Tahle limitka navržená Gwen Stefani se prostě na mě bude hodit mnohem víc. Tělové a hnědé stíny nosím tak z 90 %, takže vím, že bych jí určitě využila. K dostání bude v Sephorách a na oficiálním eshopu UD.
2. Sluchátka Happy Plugs - moje stará sluchátka se mi nedávno rozbila, znate to, nejdřív nehrálo jedno a za týden už jsem musela doma vyštrachat nějaká stoletá sluchátka :D Takže bych si přála nová, konkrétně Happy Plugs pecky v barvě rose gold, který jsou stylový a fakt se mi moc líbí. K sehnání třeba na Alze.
3. Kabelka - tak jako je u někoho takovou klasikou na vánočním wishlistu ponožky, na mém nikdy nechybí kabelka :D Letos mě moc zaujala tahle z Manga, protože je velká a já mám velkou kabelku jen jednu. A taky protože není černá a já mám snad všechny kabelky v černé barvě a co si budem povídat, už to chce změnu. K sehnání na answear.cz.
4. Power banka - já na tyhle technický vymoženosti vůbec nejsem, takže vlastně ani nevím jestli jsem ten název napsala dobře a jestli se to takhle jmenuje. Je to takovej ten dárek, když už fakt Ježíšek nebude vědět co by, protože zas nějak nutně jí nepotřebuju. Ale občas jsou situace kdybych si potřebovala rychle dobít mobil a prostě není kde....to asi všichni známe. 
5. Parfém Miu Miu - Podívejte se na ten ňuňu flakónek! Tenhle parfém mě prostě dostal jak na první pohled, tak i na první přičichnutí. Voní po konvalinkách a já bych si ho moc přála. K sehnání asi jen v Sephoře, jinde jsem ho nenašla.
6. Cokoliv z Lushe - Lush je prostě moje láska a mě by cokoliv odtamtud udělalo obrovskou radost. Hlavně bych si momentálně přála vyzkoušet jejich kondicionér American Dream. Myslím, že by s mým Bigem tvořil super dvojku ;) Nebo třeba ty jejich vánoční balíčky! No to je krása pohledět! K sehnání a ofiko stránkách Lush.
7. Prádlo - Netřeba nic dodávat. Hezký prádlo snad udělá radost každé z nás, nebo ne?
8. Štětce na makeup - opět nic co potřebuju nutně, ale přesto by mi třeba dva nový štětce udělaly radost. Jelikož ještě nemám žádnej štětec od Petry LH, ráda bych jí podpořila a nějaký vyzkoušela. Líbí se mi hlavně ty nové štětce č. M56 a M57. K sehnání jsou u Petry na ehopu - zde.

A co si k Vánocům přejete vy?

1 komentář:

  1. Fajn wishlist, těmi sluchátky a parfémem bych rozhodně taky nepohrdla

    OdpovědětVymazat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)