úterý 17. listopadu 2015

KOSMETICKÝ NEW IN ANEB CO MÁM NOVÉHO

Pamatujete si ještě na můj kosmetický wishlist? Poslušně hlásím, že si začínám pomalu ale jistě odškrtávat položky ;) Po dlouhé době jsem byla v Praze a tak jsem musela využít příležitosti a trochu prošmejdit obchody, které u nás nejsou....mimochodem, nemáte občas vy - nepražačky někdy pocit, že Praha je středobod vesmíru a ostatní města neexistujou? :D U nás v Plzni totiž opravdu moc není - ani Starbucks (což mi vadí hlavně na Vánoce protože perníkový latté), ani Tiger, Sephora dosti vybrakovaná, o Bershce si můžem nechat jen zdát :( Prostě tragédie. No každopádně jsem kapánek utrácela a vás bude čekat ještě druhá půlka haulu - tentokrát s oblečením, juch! 
Tu nejroztomilejší tvářenku od Too Faced jsem prostě mít musela. Bohužel Sephora nabízí jen tři odstíny (proč, proč), ale naštěstí jsem si nakonec vybrala odstín Baby Love, což je parádní neutrální barvička, slušící snad úplně všem. Tohle je přesně ta každodenní, strašně vděčná barva. Používám jí tak týden a jsem fakt zamilovaná. Jak do toho obalu, tak do toho vnitřku. Někdo říká, že Too Faced obaly jsou dětinské, ve mě ale furt dřímá ta malá holčička, takže pro mě jsou dokonalý, naprosto. 
No a když už jsem v té Sephoře byla, musela jsem si něco odnést i z aktuální vánoční Sephora limitky, která se teda letos obzvlášť povedla. Nevěděla jsem co si dřív vybrat a tak jsem už pokoupila i nějaký vánoční dárky. Pro sebe jsem si vzala tuhle boží paletku s pohádkovým názvem Wonderful Dreams. Tohle je moje letošní zimní a vánoční paletka. Plánuju se s ní nalíčit i ke stromečku ale to je ještě daleko ;) Můžu vám jí opravdu doporučit, protože není drahá (290 kč) a obsahuje mix třpytivých a matných stínů.
Kdo nemá něco od Zoelly jako by neexistoval, nepřijde vám? :D Bohužel jsem i já podlehla a pár věcí objednala. Na feelunique měli zrovna akci 3 za cenu 2 a tak jsem i krom obligátního krému na ruce přihodila i kosmetickou taštičku a balzámky na rty. Taštička je super, protože je omyvatelná, takže ideální do kabelky. Krém na ruce moc příjemně voní a i docela hydratuje. Balzámky jsou dobrý jen z půlky - mátovej je super, vanilkovej ne. I když jsem čekala, že to bude naopak, tak ten mátovej je na rtech mnohem příjemnější a hlavně není zabarvenej, což ten vanilkovej je a docela silně. A já fakt nesnášim si prstem patlat na rty něco barevnýho, takže za mě nic moc.
Lush je kapitola sama o sobě. Buď ho milujete nebo nenávidíte....a já patřím do té první skupinky, i když si zas tak často neobjednávám. Když jsem ale měla možnost mrknout se do obchůdku, 2 věci jsem si odnesla, z toho jedna je fakt pecka po které jsem pokukovala už dlouho. První vám ale ukážu tuhle tyčku s hvězdičkou, kterou musí mít každá správná víla! :D Párkrát s ní mávnete ve vaně a máte nádherně voňavou, oranžovou, pěnovou koupel. Pak tyčku - hůlku necháte uschnout a příště použijete zase! Vydržet má 2-3 koupele.
Tak tohle je ta pecka. Šampon Big na který neexistuje snad žádná negativní recenze. A víte co? Jednou jsem si s nim umyla hlavu a bezmezně ho zbožňuju. Vy všechny co máte splihlouše, zainvestujte do něj, udělejte si radost, tohle je totiž ten nejlepší šampon ever. Ten objem jakej dokáže vykouzlit je prostě neuvěřitelnej! Normálně mi ani nešly dát vlasy za ucho....navíc po něm vlasy voní minimálně dva dny. V tomto případě fakt těch peněz nelituju, i když dát 500 za šampon je teda vážně síla, to fakt jo.
No a nakonec tu mám - jako správnej rtěnkovej nadšenec - 2 rtěnky :D První je z limitky FALLosophy od Catrice (vůbec netuším jestli je limitka k dostání u nás, obě dvě rtěnky jsem koupila v Německu). Každopádně má božskej a i když to na fotce tak nevypadá, tak i docela nevšední odstín. Taková neotřelá červená, ale s kapkou hnědý a cihlový, prostě zvlášní. Mimochodem - je to odstín číslo C03 Little Red Riding Hood (ty jejich názvy!)
Druhá rtěnka je z aktuální vánoční limitky od Essence (tahle je u nás dostupná stoprocentně) Marry Berry. Odstín číslo 01 Let´s The Barry-Tales Begin. Na tuhle limitku učitě mrkněte, mají nádherný laky na nehty ;) a tahle rtěnka je taky super, doporučuju!
Tak jak se vám líbí moje novinky? A čím jste si v poslední době udělaly radost vy?

4 komentáře:

  1. Na tu paletku ze Sephory jsem taky koukala, celkem mě překvapila její nízká cena :) A jinak ti strašně závidím věci od Zoelly! Ta taštička je super a ten krém bych taky chtěla, ale škoda, že z té stránky neumím objednávat :( Do Lushe mám v plánu zajít až pojedu v prosinci do Prahy a rtěnka Essence z vánoční kolekce vypadá skvěle!

    DM Soví Hrneček

    OdpovědětVymazat
  2. ani nevie, co sa mi paci viac! Tie licka su uzasne, nad paletkou ochkam! Same krasne veci :) Ja som si teraz nakupila hlavne vela zimneho oblecenia kozmetiku si necjhavam do wishlistu na Vianoce :)
    Pozyvam na 6rocnu GA o Biodermu, Macadamia Hair a vela ineho, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zimní oblečení potřebuju taky! Hlavně teda kabát, ale nějak furt nemůžu objevit ten pravej...

      Vymazat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)