úterý 10. listopadu 2015

NEJOBLÍBENĚJŠÍ PODZIMNÍ RTĚNKY

Vítám vás u dalšího podzimního článku!
Venku panuje jeden z nejhezčích podzimů, nemyslíte? Svítí sluníčko, prší úplně minimálně a navíc je furt docela teplo. A jednou z věcí, kterou si na podzim maximálně užívám, jsou výrazné rtěnky. Hlavně červené, fialové a bordó odstíny. Do dnešního článku jsem tedy vybrala 6 nejhezčích podzimních barev, které ve své kosmetické sbírce mám. Ale tedy nic jednoduchého to nebylo, protože jestli se v něčem vyžívám, jsou to právě rtěnky a mám jich "docela" dost. 
Rimmel - Cutting Edge
Asi nejprofláknutější tmavá rtěnka z drogerie. Pokud chcete nějakou tmavou rtěnku vyzkoušet a nechcete za ní zbytečně utrácet, protože třeba nevíte jestli ji budete nosit, jděte do téhle. Je to nádherná barva. Temnější, bordovofialová, se skvělými vlastnostmi. A troufám si říct, že bude slušet hodně lidem, takže pokud neznáte, vyzkoušejte!
Nyx Matte Lipstick - Merlot
Po této rtěnce jsem toužila hrozně dlouho a jsem ráda, že jsem si ji nakonec pořídila. Jedná se o matnou rtěnku, která ale rty vůbec nevysušuje a ani je nestahuje, což fakt nemám ráda. Je to taková klasická tmavě červená, název Merlot k ní fakt sedí. Díky tomu, že je krémovější než ostatní matné rtěnky, nevydrží na rtech zas tak dlouho, ale já se musím přiznat, že výdrž u rtěnek moc neřeším, stejně rtěnku kontroluju a opravuju často, takže je mi to tak nějak jedno :D
Mac - Ruby Woo
Jeden z nejslavnějších odstínů Mac rtěnek - Ruby Woo. Nejnádhernější matná střední červená, která může být. Opět si myslím, že bude slušet skoro všem, tak pokud sháníte dokonalou červenou, může to bát takový malý tip pro vás. Rtěnky od Macu jsou prostě boží, boží, boží. Mají super vlastnosti a taky skvělou výdrž. Mám doma 3 a všechny zbožňuju. Jo, asi fakt stojí za to si trochu připlatit, já nelituju ani jediné koruny. Jedinou výtku k této rtěnce ale mám, a to je to, že se mi po nějaké době začne vytrácet tak zvláštně od středu rtů, takže musím častěji kontrolovat, jinak bych taky mohla vypadat jako blázen. Dělá mi to ale jen Ruby Woo, ostatní dvě ne.
Rimmel by Kate - odstín 107
Další krásná rtěnka z drogerie, kterou poslední dobou nosím asi úplně nejčastěji. Nádherný bordový odstín, který naprosto zapadá do toho krásného podzimu za okny. Této rtěnce opravdu nemám co vytknout, je skvělá, stejně jako ostatní rtěnky od Kate. Tahle řada se prostě povedla. Koukněte na ní!
Catrice - Berry Bradshaw
Podívejte na ten název. No není to nádhera? Já prostě miluju vtipné názvy u produktů, žádný nudný čísla! Tuhle rtěnku jsem prostě musela mít i kdyby se mi ta barva vůbec nelíbila :D Nádherná, tmavě fialová, skvěle nositelná barva. Skvěle se nanáší, je krásně krémová a vůbec nevysušuje ani neleze do vrásek. Výdrž taky není špatná a když už začne mizet, dělá to tak hezky postupně a nenápadně, že se nemusíte furt kontrolovat jak vypadáte. Prostě jedna z nej rtěnek, Catrice rtěnky prostě umí, je to tak.
Milani - 20 Uptown Mauve
A jdeme na poslední barvičku, kterou se už tak trochu přesouváme do zimy, protože tuhle rtěnku nosím hodně i v zimě. Je to překrásná střední studená fialová, opravdu moc hezký slušivý odstín. Na rtěnky Milani jsou docela rozporuplné názory, já ale musím říct, že je ráda nosím. Výdrž nijak valná, ale to mi zas tak nevadí, jak jsem psala výše. Prostě znovu přejedu a je to.  Navíc mají opravdu velký výběr nádherných odstínů, že si opravdu tu svou vybere každý.
a tady se můžete mrknout na swatche odstínů ;)
zleva: Rimmel - Cutting Edge, Nyx Matte Lipstick - Merlot, Mac - Ruby Woo, Rimmel by Kate - 107, Catrice - Berry Bradshaw, Milani - 20 Uptown Mauve

Jaká je vaše nejoblíbenější rtěnka na podzim?

3 komentáře:

  1. Ahoj! Veľmi sa mi páčia všetky rúže o ktorých si napísala (najviac nyx). Ja osobne mám najradšej rúže Loréal Pure Reds.
    Môj blog- rabbit-out-of-the-hat.blogspot.sk
    Inak prvá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Barvičky jsou krásné i pigmentace, jenom já jsem na denní make-up strašná konzerva a jedu si pořád ve světle růžově a nude :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky byla, člověk se k těm tmavším barvám musí tak nějak dopracovat ;)

      Vymazat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)