úterý 3. listopadu 2015

PONCHO

Jestli jsem si letošní podzim něco oblíbila jsou to jednoznačně ponča. V obchodech je jich plno a já bych je nejradši všechny vykoupila :D Strašně se mi líbí, že můžete mít sebejednodušší outfit a stačí přehodit pončo a rázem vypadáte jinak, stylově. Ale ještě víc než tohle "přehazovací" pončo miluju svoje nové pončo s rolákem, to bych vám ráda ukázala zase někdy příště, snad se mi podaří nafotit ještě nějaké outfity, ta tma v 5 se mi teda vůbec nelíbí! Nejhorší je, že bude hůř :D Co vy a ponča? líbí se vám, nosíte je?

pončo - Tally Weijl, svetr - C&A, džíny - Tally Weijl, boty - vietnamci, kabelka - Lindex

5 komentářů:

  1. Ponča jsou teď všude, ale mně se líbí víc spíš svetry, co jsou jako deka :)

    http://www.obycejny-blg.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, máš to krásně sladěné :)) Mně se poncha moc líbí, ale letos jsem si nestihla žádné pořídit, tak snad příští rok :)

    OdpovědětVymazat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)