sobota 31. října 2015

KOSMETICKÝ WISHLIST

Krásný halloweenský večer!
Většina z vás se možná teď připravuje na nějakou halloweenskou párty, dolaďuje poslední detaily u masek....já letos nikam nejdu, uděláme si s přítelem párty doma :D No, spíš si jen uděláme něco dobrýho a pustíme si nějakej horor - mimochodem, nemáte tip na nějakej dobrej? Ale pozor - viděla jsem skoro všechno, horory miluju.
Každopádně pokud nikam nevyrážíte, můžete se společně se mnou podívat na to, po čem zrovna moje srdce prahne - dnes se zaměřím jen a pouze na dekorativku.
1. Too Faced Love Flush tvářenka - tyhle tvářenky doslova zahltily blogosféru a mě strašně zaujaly. Hlavně teda kvůli tomu naprosto do-ko-na-lé-mu obalu. Dejte na něco srdíčka, kytičky a roztomilé králíčky a já si to prostě pudu koupit a bude naprosto jedno co to je :D Alespoň jeden odstín musí být můj.
2. Urban Decay Revolution Matte rtěnka - od té doby co značka Urban Decay přišla konečně i k nám do Čech, je jí všude plno. A mě to vůbec nevadí, protože jí mám fakt ráda. Jejich paletky jsou bezkonkurenční a já mám strašnou chuť zkoušet i jiné věci než jen paletky. Tyhle matné rtěnky mě strašně lákají, všichni je chválí....hlavně odstín After Dark fakt potřebuju.
3. Too Faced Melted tekutá rtěnka - tuhle rtěnku si přeju snad už rok. Už asi dvakrát jsem jí měla v košíku ale pak jsem prostě objevila něco co jsem musela mít ještě dřív :D Určitě to znáte. No, takže jí stále nemám a stále po ní toužím....
4. Loreal rtěnky - určitě si pamatujete na Loreal Nude a Red kolekce rtěnek, jsou to podle mě jedny z nejlepších rtěnek z drogerie, krásný luxusní obal, rtěnky se skvěle nanáší a taky dost vydrží ;) No ale co vám chci hlavně říct je to, že se do Čech řítí nová růžová kolekce těchto rtěnek! V Německu už nějakou dobu je, takže myslím, že se snad brzo dostane i k nám. A jako máme se na co těšit, co jsem tak koukala, tak to jsou vážně povedené odstíny. No a co mě dál zaujalo jsou nové tekuté rtěnky, které mají různé finishe, mě se zalíbil hlavně ten matný, jak jinak.
5. Urban Decay Afterglow tvářenka - další věc od UD, která se mi moc líbí. Tvářenek mám zoufale málo a proto začínám uvažovat, že si jeden odstín, nějaký pěkný podzimní pořídím. Nemáte s těmito tvářenkami zkušenost? Jak je to z výdrží?
6. Monostíny Moondust UD - bože, tyhle třpytivé stíny jsou prostě boží, boží, boží. Něco tak nádhernýho se jen tak nevidí a mě by se alespoň dva odstíny v mé kosmetické sbírce fakt líbily. Jenže dát za jeden stín 550 kč? To se mi zas moc nechce :D Ale na ty odstíny se vážně mrkněte, budete zírat. Mimochodem - UD má už vlastní český eshop, víte?
7. UD Primer Potion báze pod oční stíny - asi neexistuje slavnější báze než tahle. Já nutně potřebuju nějakou kvalitní a je mi nějak jedno jaká to bude, hlavně aby mi stíny vydržely celý den a neslévaly se, tak jestli máte nějaký tip, tak sem s ním ;)
8. UD Naked Smokey paletka očních stínů - vím, že tento wishlist je spíš takové představení produktů UD, ale když já si nějak nemůžu pomoct, tahle značka prostě umí. U tohohle produktu si ale popravdě nejsem vůbec jistá....potřebuju další paletku? Nemám už jich náhodou dost? Nevím, stále váhám jestli o ní napsat Ježíškovi nebo ne.

Uff, nějak jsem se s těma přáníma rozšoupla teda :D Po čem toužíte vy? Pochlubte se! 

4 komentáře:

  1. Všimla jsem si, že UD má i český e-shop a hodně se mi zalíbila Naked 2. Ale taky nevím nevím...

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mne akosi tá paletka od Urban Decay nezaujala..videla som ju aj na živo a nejak ma to nevzalo..ale možno to príde časom :D :) ale za to tvárenky od UD sú všetky v nádherných odtieňoch takže tie by som brala všetky :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si zase zezačátku říkala, že jí strašně potřebuju....pak to opadlo a teď se to zase začíná vracet :D

      Vymazat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)