pátek 1. ledna 2016

CO JSEM DOSTALA POD STROMEČEK

Zdravím vás!
Jak jste si užily vánoční svátky? Načerpaly jste síly na nový rok? Doufám, že vaše Vánoce proběhly v naprostém klidu a v pohodě, přesně jako ty moje ;) A dnes mám pro vás článek s dárky, které jsem našla já pod stromečkem. Vynechala jsem jen dárky do domácnosti, typu nová pánev, utěrky a tak, to by vás asi moc nezajímalo :D Z jakého dárku jste měly největší radost? P.S. Omluvte nažloutlé fotky, jsou focené pod umělým světlem, bohužel to teďka jinak nejde.
Jako nejlepší a hlavně nejmíň očekávaný dárek považuju celou Harry Potter sérii na Blue-ray. Přála jsem si jí už strašně dlouho ale opravdu jsem nečekala, že jí dostanu zrovna teď. A příští rok to vidim zase na Pána Prstenů :D
S přítelem jsme dostali tohle boží Star Wars povlečení. Už se těším až povleču postel a bude ze mě Darth Vader :D
Ježíšek donesl i kabelku z wishlistu, jupí :D
Jsem moc ráda, že jsem stejně jako loni, dostala i nějaké knihy. Harryho Pottera jsem četla ale strašně moc bych chtěla vlastnit všechny knihy, tak už mám první. A knihu holek z ACOS si taky přečtu moc ráda ;)
Jako milovnice společenských her jsem ráda i za Aktivity, které mě neskutečně baví :)
Ponožky prostě nesmí chybět, bez nich by to přeci nebyly žádné Vánoce, to víme všichni. Ježíšek mi k tomu ještě přidal boží a snad nejteplejší rukavice, který existujou :D
Stejné heslo jako u ponožek, platí i u pyžama. Letos jsem dostala obzvlášť hezký, vánoční, takové mám nejradši ;) 
 Nadšená jsem i z téhle košile, ty barvy jsou skvělý a určitě jí vynosím.
 Nové štětce jsem si taky moc přála, pod stromečkem jsem našla dva od PLH a také boží rtěnku od Urban Decay v odstínu After Dark. Určitě jí brzo uvidíte na blogu ale už teď můžu říct, že je báječná a já jí miluju, hrozně dobře se nosí.
 Na krásné prádlo jsem prostě ujetá...
 Džíny s vysokým pasem jsem už taky nutně potřebovala, mám totiž samé roztrhané a pak mi táhne na kolena :D
 A zde jeden úlovek ze slev - boží kozačky nad kolena, které mě stály jen 500! Ježíšek přinesl i nějaké obálky, tak jsem toho hned musela využít ;)
Posledním dárkem je vánoční hrníček ze Starbucks, který se mi děsně líbil a teď je konečně můj :)

Užívejte začátek nového roku, já tohle období ničeho úplně nenávidím, ale nějak se to prostě přežít musí. Příští týden se můžete těšit na moje kosmetické objevy roku 2015 :)

5 komentářů:

  1. Ze Starwars by měla velkou radost moje spolubydlící! :D :) příští rok jí taky něco konečně musím pořídit :) mně osobně se moc líbí kabelka, rozhodně jsi minulý rok nezlobila! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. To povlečení jsem chtěla koupit příteli, ale pak jsem si říkala, že by mě měl za magora =D Ale já mám povlečení s Minnie a Mickeym, jsou taky šáhlá =D
    Najít pod stromečkem ty krámovský štětce, tak jsem teda pěkně naštvaná =/
    Krásný věcičky jsi dostala a snad budeš mít celou řadu HP, i když se na to jen práší, tak to prostě chceš =D Je to krásný v té knihovně =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj přítel Star Wars miluje, takže byl nadšenej :D A k těm štětcům....mě nepřijdou špatný, Zoeva to není ale naštvaná určitě nejsem :)

      Vymazat
  3. No tak to povlečení je teda fakt bomba! :D Já Star Wars moc nemusím, ale přítelovi by se to určitě líbilo. A mně by bylo asi jedno, jestli spím pod tím :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárečky, Ježíšek byl opravdu štědrý ;)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)