čtvrtek 15. října 2015

PRVNÍ OUTFIT

Vítejte u mého prvního příspěvku na novém blogu! Možná jste už v minulosti narazily na můj starý blog "My sausage world", který byl zaměřený hlavně na kosmetiku. Rozhodla jsem se ale, že už v něm pokračovat nebudu, chci se vydat trochu jiným směrem, zaměřit obsah blogu víc na lifestyle, módu, bytové doplňky, nějáké diy a tak...prostě od všeho něco :D Kosmetika ale chybět nebude, na to jsem moc velký kosmetický nadšenec :D Už jí ale nekupuju tolik a spíš se snažím do ní investovat. Takže vítejte na mém novém blogu Plastic Lipstick! Všechny nové i "staré" čtenářky tu vítám a doufám, že se vám tu u mě bude líbit ♥ 

A teď už k prvnímu článku. Tenhle outfit už bohužel není úplně aktuální, je totiž asi dva týdny starý, kdy bylo ještě krásně teplé babí léto. Stejně jsem vás o něj ale nechtěla ochudit, abyste taky vůbec viděli s kým máte tu čest, že :D Tohle byla každopádně moje úplně nejoblíbenější kombinace - roztrhané džíny, obyč tričko, džíska, kabelka, kecky a je to :) Snad se vám bude líbit.
kecky - Nike (answear.cz), kabelka - Vans, džíny - New Look (zoot.cz), tričko - Gate, džíska - Pimkie

9 komentářů:

  1. Ahoj Šári :) na staré stránce blogu jsem Tě sledovala, takže budu určitě i tady. OUtfit to je teda příjemná změna u Tebe a navíc Ti to fakt sluší

    OdpovědětVymazat
  2. Si kráska!:-) Každopádně super rozhodnutí, já bych tedy asi na něho neměla, začínat zase od znova, ale máš můj odběr a držím palečky aby jsi byla úspěšná v tom co děláš:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Mě je toho starého blogu líto, ale prostě jsem cítila, že potřebuju změnu, ten starý blog to už jsem nebyla já...

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší :) nový blog vypadá skvěle, už se těším na další články:))
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. perfektní outfit, to tričko vážně nemá chybu! :D :))

    OdpovědětVymazat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)