neděle 18. října 2015

PODZIMNÍ MÓDNÍ TRENDY

Podzimní móda je podle mě úplně nejlepší. Zimní je blbá, protože je prostě moc velká zima na nějaký krásný kousky, alespoň já dávám přednost teplu spíš než abych byla oblečená podle nejnovějších módních trendů (zase si mě ale nepředstavujte ve sportovní péřovce, to zas ne :D). Jarní je taky fajn, i když poslední roky se vždy tak nějak přešlo ze zimy rovnou na léto. No a letní - občas je zase prostě moc velký horko na nějaký velký parádění se :D Prostě podzim je podzim. Vrstvení, kotníčkové boty, barevné listí, poslední teplé paprsky...dneska bych vám proto ráda ukázala letošní módní trendy, které mě fakt zaujaly. Tak pojďme na to!
Ponča
Letos mi přijde, že kdo nemá pončo, jako by nebyl. Jsou totiž všude. Na internetu, v obchodech ale hlavně i v ulicích. A já jsem za to hrozně ráda, protože ponča se mi líbily vždycky. Škoda, že né všem se tento trend líbí tak jako mě, přítel mi třeba říká, že vypadam jako indiánská babička, ach jo :D Ale hlavně, že se líbí mě. Každopádně mám 3 a potřebuju jich víc! Co vy a ponča?
Sukně
Další věcí, která podle mě dost frčí a fakt se mi líbí jsou tyto sukně s knoflíky vepředu. Já totiž na podzim a na zimu nikdy sukně moc nenosila, ale chci to změnit, protože si myslím, že kvalitní punčochy a punčocháče zahřejou rozhodně víc než studené džíny. Dokonce jsem si jednu takovou sukni už koupila a je džínová, i když jsem si myslela že na sebe džínovou sukni asi už nikdy nevezmu :D
Roláky
Někdo roláky nesnáší, já je zbožňuju, takže jsem fakt ráda, že jsou letošní podzim v módě. Líbí se mi jak ty tlusté svetrové, tak ty tenké, které hodně obepínají postavu. Ještě jsem ale bohužel v našich obchodech žádný neukořistila, tak doufám, že se mi brzo zadaří. Jaký názor máte na roláky vy?
Klobouky
Klobouky jsou krásné, trendy, ozvláštní každý sebenudnější outfit, tak to prostě je....jenže k jejich nošení potřebujete jednu strašně důležitou věc - odvahu. Jakmile jí nemáte, jste v čudu, asi tak jako já. Klobouk mám už od loňska a furt né se odvážit si ho vzít. Ačkoliv si myslím, že mi sluší, tak si prostě připadám jak blázen. A hlavně vím, jak lidi koukaj když mám červenou rtěnku, ještě si k tomu vzít klobouk :D
Boty s masivní podrážkou
Tohle určitě nebude šálek kávy každého a já to plně chápu. Mě se ale ty masivní podrážky tak děsně líběj! hlavně ty botičky vpravo dole, ty by se mi fakt líbily. Uvidíme jestli narazím na nějaké pěkné, kdyžtak si o ně napíšu Ježíškovi :)
Vesty
Vesty vládnou světu. tohle je taky jeden z těch trendů, který fakt můžu. Je jedno jestli je to látková, koženková, chlupatá nebo svetrová, ale alespoň jednu vestu na letošní podzim fakt potřebujete! Já momentálně sháním nějakou podobnou jako je šedivá vpravo nahoře. Prostě taková ta huňatější svetrová, nemáte nějaký tip kde ji sehnat?

A co vy a podzimní móda? Který kousek momentálně nosíte nejčastěji?

3 komentáře:

  1. Už jsem myslela, že přestaneš blogovat. Tvůj starý blog jsem měla opravdu ráda a jsem ráda, že jsi s tím nepřestala :) Těším se na všechny tvé články a jinak já bych si ráda pořídila nějaké pončo :)

    Narozeninová giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně jsi to shrnula. Mně se moc líbí klobouky, jen škoda, že na to člověk musí mít šišku, aby to vypadalo dobře :) Mně se nejvíc líbí svetry a oversize kabáty. :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Nějaký ten klobouk už si musím pořídit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)