čtvrtek 31. března 2016

2 NOVÉ RTĚNKY DO SBÍRKY

Hezký večer!
Dneska byl strašně krásnej den, konečně je tady jaro! Mám z toho strašnou radost, o víkendu proběhne snad naše úplně první letošní grilovačka, už se moc těšim :) Dnes mám pro vás článek - ano, zase o rtěnkách. Za poslední měsíc jsem si totiž koupila 2 nové přírůstky, obě dvě z té dražší kategorie, ale nelituji ani jediné koruny, i když přiznávám, že v mém případě jde asi už o rtěnkové sběratelství :D
URBAN DECAY KOLEKCE GWEN STEFANI ODSTÍN EX-GIRLFRIEND
Už když jsem poprvý viděla, že UD přijde s novou kolekcí od Gwen, věděla jsem, že něco prostě ukořistím. Nejdřív jsem si myslela na paletku, pak jsem si ale řekla, že rtěnku určitě unosím víc a taky tolik neutratim :D Odstín jsem měla vybraný hned, chtěla jsem se tentokrát držet při zemi a tak jsem si vybrala jediný světlý odstín, který v nabídce je, nude odstín s názvem Ex-girlfriend. Je to opravdu krásná nude barvička, která je na rtech opravdu nenápadná a hodí se opravdu pro každého. Rtěnka je hodně krémová, skvěle se nanáší a je fakt příjemná. Je poměrně lesklá a výživná a tím pádem na rtech skoro vůbec nevydrží. Což je její jediné mínus, opravdu na rtech dá tak hodinu, s jídlem a pitím to ani nezkoušejte. Vypíchnout musím nádherný obal, ten se Gwen opravdu povedl.
Cena: 580 kč na UD eshopu
ESTÉE LAUDER PURE COLOR ENVY MATTE ODSTÍN NEON AZALEA
Jestli jsem se s barvou předchozí rtěnky držela při zemi, s touhle se mi to zas tak nepovedlo :D Jedná se totiž o zaručeně nejzářivější rtěnku, jakou vlastním. A taky je to moje první věc od Estée Lauder. Tahle značka na mě totiž působí trochu jak pro starší paní, ale musím říct, že touhle rtěnkou si mě naprosto získala. Boží, boží rtěnka! Jak odstínem, tak vlastnostmi. Je matná, ale není suchá, takže se skvěle nanáší a nevysušuje rty. Navíc ta výdrž! Zamilovala jsem si ji a v létě jí budu nosit furt. Jestli máte rádi neonky, konkrétně studenou růžovou, možná až fuchsiovou, tuhle rtěnku ve své sbírce prostě potřebujete. 
Cena: 768 kč na eshopu Marionnaud
Jak se vám mé nové úlovky líbí? 

7 komentářů:

  1. Ta růžová EL je krásná! Na léto bude jak dělaná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Rúže vyzerajú geniálne! :) Super článok :)
    partofnciol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Obě barvičky vypadají fajn. Ta tmavší by byla určitě super k opálené pokožce :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
  4. Odstínově mi pasuje spíše EX-GIRLFRIEND, ale jinak bych asi volila NEON AZALEA, už jenom kvůli výdrži :)

    OdpovědětVymazat
  5. V budoucnu bych si chtěla pořídit rtěnku MAC nebo NYX :) ale i tohle je krásná inspirace

    OdpovědětVymazat
  6. Oba odstíny vypadají naprosto perfektně! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Obě se mi líbí :)
    Já spíš používám odstíny, které jsou podobné té první, jinak kolikrát rtěnku moc nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat

Všechny vaše komentáře samozřejmě čtu a nesmírně si jich vážím! Děkuji :)